neděle 24. března 2013

Pár mých novinek za poslední dobu

Zdravím,
dnes mám pro Vás video, ve kterém Vám ukážu pár věcí, které mám nové za poslední dobu. A ke konci něco o včerejším výletě do Olomouce:)
Video jsem natočila dnes když jsem přišla, takže jsem se nelíčila a nečesala, protože na to nemám čas.:) Tak snad to pochopíte. Možná někdo bude mít narážku - ale točíš beauty videa, tak bys měla nějak vypadat...ale kdepak. Točím i o různých jiných věcech a myslím, že by video nemělo být pouze o tom, jak jsem a nejsem nalíčená. A myslím, že i bez makeupu to není nejhorší, pamatujte, vždycky může být hůř!!! =)))
Schválně, kdo z Vás to dokouká až do řeřichy???:)

Úúú video se donahrálo a ty miniatury.... katastrofa!!! =DDD




Krásný večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014