pátek 8. března 2013

Korejský lip tint vs. Essence lip tint

Zdravím,
dneska se podíváme na zoubek dvěma kouskům lip tint. V rámci mého malého průzkumu jsem zjistila, že některé z Vás vůbec neví co to je lip tint a ani o něm neslyšelo.

Na internetu najdete spoustu různých definicí, já Vám řeknu svůj názor + 1 fakt a to je ten, že po nanesení a zaschnutí této říkejme tomu barvy můžete líbat koho chcete, pít co chcete, ale barva na rtech bude pořád stejná a nikde nebudou žádné otisky Vašich rtů. Což je úžasné. Většinou je to taková "tekutá voda". Po zaschnutí se neleskne. Prostě se vpije do rtů a nepustí. Odlíčit však jde. Mě tato věc nesmírně vyhovuje, protože mám ráda barevné rty, ale otravuje mne že je rtěnka za chvíli fuč a nemůžu s ní pusinkovat přítele. Stejně tak lesk na rty. Svůj lip tint má například i Maybelline, Catrice...

Blesk / Bez blesku



Tony Moly Lip tint, odstín Red Apple
První lip tint, který se objevil v naší domácnosti je korejský od firmy TonyMoly. V Jižní Korei je to hodně populární značka a ráda bych řekla, vlastně napsala, že je neméně kvalitní jako jiné světové značky. Jižní Korea je velmi civilizovaná země a právě z Asie pochází např. BB cream atd. Tento lip tint si koupila sestra přes e-bay, má cca 6 ml a je to odstín Red Apple a v přepočtu stál 40 Kč.


Tento lip tint je opravdu taková "voda". Jak můžete na fotce, má klasický aplikátor, který je velmi příjemný na rtech. Pro jemný efekt stačí nanést jednu vrstvu, pro dramatičtější a sytější barvu jsem nanesla vrstvu první a po zaschnutí vrstvu druhou. Barva vydrží opravdu dlouho i když piju a třeba se i trochu najím. Vaše rty nikde nezanechají stopu. Voní nenásilně, spíše méně než moc a na rtech nijak nechutná. Hůře se odličuje.


Lip Tint, Essence, limitovaná edice Hugs and kisses, odstín 01 Sugar baby love
Tento jsem si koupila já. V drogeriích by ještě měl být, i když víte, jak to je s těma limitovanýma edicema... třeba u nás v Ostravě na Elektře je hnedka všechno fuč, ale tentokrát jsem měla štěstí. Jeho objem je 4 ml a stál 59 Kč (tuším). Na výběr jsem měla dva odstíny a tato neonová růžová mne prostě dostala. Je opravdu nádherná (foťák opět kousek té nádherné barvy sežral). Ve dvou vrstvách je téměř taková, jak vypadá v lahvičce. Je zde však oproti prvnímu lip tintu rozdíl - tento je takový...gelový. To mne fakt zaskočilo, čekala jsem, že bude prostě vodový, jak má být. Tento je opravdu gelový. Takže musíte vzít a rozmazat ten gel pravidelně po celých rtech což zabere daleko více času a když si nedáte pozor budete mít po jeho zaschnutí fleky. A to je docela velké mínus. Tato barva voní docela dost silně sladce a taky tak chutná. Když si rty ale olíznu tak mám pocit jako bych jedla trnky a to také není zase dvakrát příjemné, nicméně dá se to vydržet. Odličuje se dobře.
Blesk / Bez blesku




Jak tedy souboj dopadl? Já bych si znova koupila rozhodně lip tint korejský. Rozhodla u mne cena, konzistence a parfemace. Na závěr bych ještě dodala, že obě dvě barvy lehce vysušují rty. 

A co Vy? Máte zkušenosti s Lip Tint?:)
Krásný večer,
K.

5 komentářů:

  1. Dneska jsem byla v Rossmannu na Elektře, a ještě tam je, ten růžový co máš :D
    Nevím, poslední dobou mám takové období "patlátek" na rty, plánuju udělat článek na všechny možné produkty na rty a dneska jsem si koupila od Essence Stay Matt Lip cream, tak uvidím :D
    Jinak jsem myslela, že Sugar Baby Love bude mnohem víc zářivější. Nevím, jestli je to tím foťákem, ale ta barva se mi líbí, moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. (odpovídá sestra Suzy) Zdravím :3 Abych pravdu řekla, je to o dost výraznější na rtech, než na foťáku ale také záleží kolik nanesete vrstev a když pod to dáte třeba jen trochu rtěnky v červené a pak to smícháte s tou růžovou, tak vznikají neskutečně výrazné a šílené odstíny :D :) doporučuji koupit :3

      Vymazat
    2. Ahoj Luci, teď odpovídám já, sestra Suzy má pravdu, ten růžový je dost výraznější...ale vadí mi ta trpkost musím říct.:)ale koneckonců mi to nezabrání v tom abych ho vůbec nepoužívala:)

      Vymazat
  2. Tehle lipstint mám taky.))) Ten od Essence a miluju ho))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, mě teda více vyhovuje ten korejský, ale každý jsme jiní, chápu, že sis ten Essence zamilovala:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014