úterý 5. března 2013

Korálově oranžovo-růžová rtěnka či andělsky růžový lesk?

Zdravím!

Dnes po nádherném slunečném dni tu pro Vás mám takový rychlý post. Nedávno jsem si koupila ze zvědavosti v Avonu lesk na rty a pak jsem přišla k rtěnce. Rtěnku jsem si neobjednala já, ale zákaznice, která nebyla spokojena s odstínem, tak mi ji vrátila a já si ji nechala, protože mne zaujala (jinak bych ji mohla poslat zpátky a peníze bych dostala zpět).





Lesk na rty Read my lips, odstín Angel ,Avon, řada Color Trend
Tento lesk na rty jsem si koupila ze zvědavosti. Chtěla jsem vědět, zda bude za těch akčních 50 Kč stát nebo ne. Pro upřesnění - Color Trend je nejlevnější řada dekorativní kosmetiky v Avonu. Na výběr máte ze 12ti odstínů. Můj odstín vybral přítel (zajímalo mne, co by se mu líbilo). Objem je klasických avoňáckých 6 ml. Lesk má velmi velmi velmi jemný zlatavo-stříbrný shimmer, voní velmi sladce a také tak chutná. Aplikátor je klasický. Jen když jedu v tramvaji tak mám problém - jsem zvyklá na delší =D Nyní ho koupíte za 69 Kč. Přítelovi se nakonec líbí, ale já se nemohu zbavit po jeho nanesení pocitu ještě větší bledule.:)))





Rtěnka Perfect Kiss, odstín Caressing Coral
Jak jsem již psala - tato rtěnka se mi dostala do ruky náhodou. Já sama nejsem nějaký rtěnkový maniak. Spíše leskový anebo když už tak lip tintový (o těch zase příště). Tato rtěnka je novinkou v roce 2013. Má mít krémovou barvu pro plné krytí, dodávat příjemný pocit na rtech. Rtěnka má také SPF 15, což určitě každá žena ocení. V rtěnce by se měly vyskytovat přírodní oleje a ovocné enzymy.
Tolik k teorii a teď k praxi: mě osobně rtěnka vyhovuje. Má hezký obal, barva je přímo nádherná, taková ... která dodá rtům šťavnatost. Ano, to je to slovo. Po jejím nanesení mám pocit, že jsou rty opravdu šťavnaté. Jsou opravdu hebké a hlavně hydratované. Nemá žádné šílené třpytky a ani shimmer, přesto hezky odráží světlo a rty jsou jemně lesklé, nic extra, takový jemný dojem. Kryje ve dvou vrstvách. Co se týká gramáže tak ta je zase klasických 3,6 g. Cena se pohupuje od 100Kč do 200Kč. Já ji měla za 99Kč, nyní je v kampani č. 4 za 199Kč. Na výběr máte ze 24 odstínů. 


K této fotce bych dodala, že jsem nanesla více barvy, protože foťák dost té barvy ubírá. Musím se naučit jak na to.:)

Tak co? Jste pro jarní oranžovou, nebo spíše zůstanete u zimní světle růžové? Já jsem rozhodně pro oranžovou:)
Ještě menší info - pokud chcete vědět, kdy bude další soutěž - nebo give away - jak chcete - koukněte na náš facebook:)

Krásný večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014