neděle 17. března 2013

Jak na sponge nehty (houbičková metoda) + kopretinové nehty

Zdravím,

dneska tu mám pro Vás jenom takový rychločlánek.

Na našem facebooku jsem Vám dávala vědět, že natočím a nahraju na internet video jak na sponge nails - nehty, které děláte pomocí houbičky na nádobí či na makeup atp. Ten den jsem to ještě udělala, ale napsali mi, že porušuji autorská práva (kvůli songu) a že mi video mohou smazat. 3 taková porušení pak znamenají konec kanálu a zákaz dalšího účtu na youtube pod mým jménem. Nu, tak jsem si o tom něco přečetla a zjistila jsem, že společnosti, které si nárokují práva mají tři možnosti: 1) Nechají video zablokovat 2) Nechají video zablokovat jen v určitých zemích 3) Před video dají reklamu a tak si ho zpeněžní.
Už tak mám jedno video, také s korejskou písničkou a zatím mi ho nezablokovali a myslím si, že kdyby chtěli, tak by se už tak stalo. Takže video č. 2 (dala jsem tam totiž jinou píseň, předtím to byl The Veldth od Deadmau5, nyní to je Roly Poly od T-ARA) tam prostě nechám a uvidíme:)))
Prosím, berte v potaz, tak jak říkám na konci videa, že je to spíše návod jak na to a ne ukázka královských nehtů.:)))

Zde video:



No a dneska jsem si udělala kopretinové nehty. Jako základ jsem si dala zelenou, středy kopretin jsem udělala růžové, protože nemám žlutou a pak jsem bílým lakem dodělala okvětní lístky. :) Už ať je po zimě, protože nevím jak Vaše ruce, ale ty mé v zimě vypadají naprosto hrozně a to se furt krémuju.... :)))) Alespoň že je mám jemné (říká přítel) :)))) Máte rádi vzorované nehty nebo dáváte přednost jednobarevným?:)


Krásný večer,
Katy:)

P.S. Když pohledáte na našem  facebooku můžete najít info k nadcházející giveaway nebo chcete-li soutěži:) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014