sobota 20. září 2014

Motýlí křídla

Zdravím,

tak jsem dneska měla chuť si jen sednout něco vytvořit.... na štětec jsem nanesla barvy, které mne napadly až z toho vzniklo něco, co mi připomíná motýlí křídla :-)))




Začala jsem úpravou obočí (tužka od Essence), následovala báze pod oční stíny od Avonu. Klasika. Pak jsem nanesla z Acid palety (Sleek) neonově  žlutou. Chtěla jsem pokračovat zlatou, ale výsledek nebyl takový, jaký jsem chtěla a tak jsem ji změnila na fialovou z téže palety, kterou jsem ve vnějších koutcích ztmavila nádhernou metalickou temnou fialovou od Catrice. Nahoře jsem fialovou obtáhla krásnou růžovou (Sleek Acid) a měla jsem jasno. Motýlí křídla. Spodní linku zajistila zelená a vnitřní koutky očí prosvětlila bílá. Obličej jsem ošetřila tónovacím krémem proti akné, šťávu jsem dodala pomocí bronzeru (Avon), kapkou růžové (Dermacol) a projasnila lícní kosti a rty rozjasňovačem (ELF). No a protože motýli rádi barevné kytičky, rty jsem zahalila do laku na rty Apocalips, a to do barvy jménem Aurora.







Jen škoda, že tohle líčení provětrám jen na večerním venčení pejska...:-)))
Hezký večer,
Katy

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Luci děkuju moc, pro mě to je jedno z nejpovedenějších líčení co jsem kdy udělala:-) mám z něho taky radost:-)

      Vymazat
  2. Moc pěkný, sluší Katy :-)

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014