středa 1. října 2014

Rtěnka Al Bacio Watershine Lipstick Gabriella Salvete č. 04 Velvet Brown

Zdravím!

Dneska tu mám pro Vás novinku z drogerií a to rtěnku od Gabriella Salvete jménem Al Bacio, konkrétně odstín 04 Velvet Brown. Celkem najdete v ČR odstínů 8.




Tento odstín je pro mou pleť na denní nošení naprosto perfektní. Po nanesení se rty opravdu úžasně lesknou, jsou jemné a vypadají šťavnatě. Výdrž je řekla bych úměrná tomu, že rtěnka nevysušuje. Pokud chcete rtěnku, která Vám bude rty hydratovat, nemůžete od ní čekat mega velkou výdrž, znáte to. Nicméně menší svačinku a nějaké to pití zvládne. 



Co se týče balení tak to mne na jednu stranu zaujalo a na stranu druhou mne zaskočilo. Růžový lesklý obal mi připomíná růžové zlato, materiál (plast) je velmi lehký, takže Vám rtěnka příliš nezatíží kabelku :-))) Na stranu druhou to na mne působí tak trošku jako obal rtěnky pro malé holčičky, prostě takový trošku odfláknutý. Tohle je ale vše o vkusu, na kvalitě produktu to ničemu neubírá.



Krytí není nic extra, což můžete vidět na fotce. Pro sytější výsledek musíte přejet vícekrát po rtech,ale úplně 100% krytí nečekejte. Pořád bude jakoby prokukovat barva Vašich rtů. Já to ale beru jako plus, zvláště u tohoto odstínu, protože mi připadá, jakoby se rtěnka přizpůsobila mým rtům a tak to vypadá opravdu přirozeně. Na poslední fotce je sice krytí vysoké, ale to jsem udělala tři vrstvy a mezitím jsem ještě pudrovala. Co ale nechápu je název odstínu - Velvet Brown. Sama o sobě rtěnka vypadá trošku nahnědle, ale na rtech opravdu hnědá není. Ani v jednom odlesku.Možná to dělá právě barva mých rtů.


Zde rtěnka v akci (1. vrstva, obtisk do kapesníčku, pudr, 2. vrstva, obtisk, pudr, 3. vrstva)

Závěr: pokud toužíte po lesklých rtech a hydrataci, určitě po této rtěnce sáhněte. Já sama jsem byla opravdu překvapená, jak jsou rty lesklé!:-) Tato rtěnka patří mezi mé tzv. rychlé rtěnky - máznu tam a sem a nemusím se složitě piplat s konturami. A výsledek je uspokojivý. :-)

Přeji hezký den,
Katy

P.S. Žádná z fotek není nijak barevně upravovaná.

4 komentáře:

  1. Myslím, že rtěnka ti neskutečně sluší :) Je to hezký odstín a perfektně ti sedne :) S tím obalem souhlasím, vypadá to moc holčičkovsky, ale barva je to boží :)

    http://www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Barčo, děkuju moc!:-) na blog kouknu !:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si ji koupila v pondělí a zatím teda souhlasím se vším, co jsi napsala :D je to přesně rtěnka typu "rychle přetřu něčím pusu a můžu jít" :D. Já mám odstín 07 a přesně jak říkáš...jako by se přizpůsobil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, tak sedmička vypadá taky dobře, já se schválně skočím kouknout do drogerie ještě na ten nejrůžovější, zajímá mě jak to je s pigmentací u něj a u té syté červené taky.:-))) ale jiné to už asi nebude...:-)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014