středa 17. září 2014

Gabriella Salvete Glitter Enamel Blue Rebel 06

Zdravím!

Dneska tu pro Vás mám lak, na který jsem si brousila zuby už hodně dlouho. Natrefila jsem ho v drogerii Rossmann ve výprodeji za 50 Kč oproti nyní už běžným 100 Kč. Co mi také přišlo divné bylo to, že ve stojánku zůstaly asi jen 4 odstíny a ostatní zmizely, tak nevím, jestli je to proto, že ostatní odstíny prostě vyřadili z výroby, nebo proto, že Rossmann, ve kterém jsem byla je menších rozměrů.:-)

Bez blesku

S bleskem


Lak je z řady Glitter Enamel a obsahuje úžasné nádherné třpytky. Odstín, který vidíte je č. 06 a jmenuje se Blue Rebel. Lak má objem 11 ml, štěteček je jako u všech laků GS skvělý, dobře se s ním lakuje a dosáhne až na dno lahvičky. Lak vydrží opravdu hodně dlouho, mě až týden bez odlupování. Odlakovávání je horší, ale s alobalovou metodou to není žádný problém:-) Kdybyste někdo nevěděli co to je alobalová metoda, jedná se o vatové tamponky namočené do odlakovače, které si přiložíte na nehet a ten obalíte do alobalu. Necháte 5 minut působit a poté stáhnete. Nehty jsou pak úplně odlakované a není to žádná dřina. :-)





Chtěla bych ještě upozornit, že se mé nehty a prsty pořád zotavují z chmelů, kde se mi dost zničily a udělalo se mi pár záděrek:-) Na nehtech mám 3 vrstvy laku. A tak nehtovou kůžičku pořád olejuji a olejuji a to je na fotkách znát. Nu a teď už se jen kochejte tou nádhernou, jak už to u lakových článků bývá:-)






Máte doma také nějaký Glitter lak? Jak jste s ním spokojené?
Hezký den,
Katy

4 komentáře:

  1. Dneska jsem si ho koupila v Globusu asi za 40 Kč.
    Mám ho na jednom nehtu, a asi ho propašuju i na další.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký, já mám odstín Levander a jsem moc spokojená :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je taky krásný a už není ani v prodeji=( .... pořídila jsem si ještě zelený ale nějak teď nemám čas lakovat.:(

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014