středa 3. dubna 2013

Zkušenosti s nakupováním na internetu

Zdravím,
dnes tady pro Vás mám video, kde jsem shrnula své zkušenosti s nakupováním na internetu. Není jich mnoho, ale chtěla jsem se s Vámi o ně podělit a hlavně o zkušenost s MUA a jejich 50% slevovým šílenstvím. :)))

Dále jsem zjistila, že paypal se vyslovuje takhle (klikněte na ikonku poslech) a ne s "o" nebo s "a". Takže se velice omlouvám a příště už budu vědět.:)
Určitě budu ráda, když se se mnou podělíte právě o Vaše zkušenosti!

Tak si uvařte kafe, čaj, nebo si vezměte sklenku džusu, usaďte se a přeji Vám příjemné koukání! Nevím jak U Vás, ale tady dnes zase dost nasněžilo, takže jsem byla vcelku ráda, že jsem nemusela z bytu:)



Krásný večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014