úterý 9. dubna 2013

Hydratační gel na intimní hygienu

Zdravím,

dneska tady mám jednoho velmi ceněného pomocníka.
Jedná se o Hydratační gel pro intimní hygienu. Je z Avonu, mne stál kolem 80 Kč, normální cena se pohybuje kolem stovky. Objem je 50 ml. A má praktickou pumpičku kterou "vypumpnete" opravdu takové množství, jaké chcete.






  • Tento gel je fakt super. Já ho používám hlavně po depilaci intimních partií. Po ní mám většinou pokožku suchou, takovou napjatou a někdy se objeví vyrážka. A někdy vyrážku doprovází dokonce zanícená místa, což je opravdu nepříjemné.





  • Tento gel mám odzkoušený jak já tak můj přítel a oba dva jsme spokojeni. Ihned po depilaci (nebo jednoduše jenom po vaně/sprše atd.) na suchou pokožku naneste !trošku! gelu a rozetřete. Tím, že je gel určený přímo pro intimní hygienu  máte záruku, že vás nebude nic nikde štípat (výjimky samozřejmě potvrzují pravidlo). Pokožka je ihned hydratovaná, příjemná, gel rozhodně nezanechává lepivý nebo mastný pocit. A vyrážka nikde, natož nějaká zanícená místa.
  • Na etiketě se dozvíte že nemáte gel používat na poraněná místa. Pokud by se objevily nějaké vedlejší příznaky jako svědění, pálení, zarudnutí tak šup šup k lékaři. A potom že gel neslouží jako lubrikant!


Řekla jsem si, že by bylo fajn udělat si nějaké hodnocení - pomocí nějakých znaků - pusinek, hvězdiček atd. Chtěla jsem ale něco nového, jiného. A tady to máme - Vraní oko čtyřlisté (Paris quadrifolia) ! Jsem si tak projížděla album z dovolené a říkám si: "To je ono!" Bude dokonale vyjadřovat svou podstatou názor na výrobek. 5 Ok vraních = naprostý děs. Žádné vraní oko = naprostá bomba!:) Aby výrobek nedostal žádné Vraní oko to by musel být faaaaaaakt super. Prostě něco čemu bych nevytkla naprosto nic a o čem vím že by vyhovovalo naprosté většině... něco, co by mi naprosto učarovalo. Uvidíme, zda se časem nějaký najde.:) Jo a kdyby někdo nechápal tu podstatu - Vraní oko čtyřlisté je jedovaté.:)

Takže dnešnímu gelu dáváme s přítelem jedno Vraní oko. Protože pořád je co zlepšovat. :)


A co Vy? Máte nějaké zkušenosti s hydratačními intimními gely?:)
Krásný večer,
K.

4 komentáře:

  1. Ahoj, nevím, jestl to zveřejníš, ale přesto. Prosím neuváděj kolik jsi dostala jako Avonka slevu - zákaznice se mě pak dokola ptají, jestli jim tu slevu taky dám a když odmítnu (resp. vysvětlím, že je to jen pro AL), tak ode mě odcházejí.
    Jinak by mě zajímalo, kolik za měsíc utratíš za kosmetiku? V jednom videu jsi říkala, že nemáš moc peněz na útratu a v dalším jsem napočítala kosmetiku a jiné útraty tak za 300-400 kč.
    Díky za případnou odpověď.
    Avonka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Avonk,
      Chtěla bych podotknout, že to je můj blog, budu zde psát to co chci. A kdo se na mne dívá tak určitě zkoukl video o tom jak to s Avonem je (viz můj youtube kanál) ..a když nezkoukl tak se má zeptat své avon lady a tam mu má vysvětlit jak to je s provizema a jestli někdo nechápe, že mu prostě svou slevu nedám tak to je jeho mínus teda... Mě to tak přijde aspoň. Žijeme přece v 21. století. Možná, že když vysvětlíš těm lidem co chtějí odejít že třeba ty vzorky a katalogy a tašky a pčtenky nejsou zadarmo ale kupuješ je, tak ti třeba pochopí.
      No a co se týká toho onoho videa.... za prvé psala jsem že je to za poslední dobu. Ne za poslední měsíc. Za další většina těch věcí jsou věci běžné a ne něco co bych si koupila jen tak. Za třetí na ty věci mám dost velké slevy a některé mám dokonce třeba za korunu. Takže když jsem to spočítala teda dle správných hodnot tak mi to vyšlo cca 200 / měsíc (konrétně v tom videu - ty věci jsem měla nakoupené za tři měsíce):) .... jinak neutrácím pořád stejnou částku.. ale třeba opravdu se zamyslet nad tím za co utrácíš. Protože je rozdíl když si někdo koupí 2 tvářenky a 4 rtěnky a řasenku a tužku na oči než když jsem si koupila pleťovou vodu, tělové mléko... ale chápu, že to může každý vidět jinak. Proto jsem se rozhodla finanční stránku už nikdy na blogu ani na youtube neřešit. Každý máme jiné limity. :)
      A Tento komentář jsem ráda zveřejnila, protože nebyl nijak urážlivý a vulgární Avonko:)

      Vymazat
    2. P.S. nehledě na to že většinu těch věcí - zrovna to tělové mléko a třeba i tu pleťovou vodu nepoužívám jenom já ale i moje mamka a má sestra. To jsou hnedka jiné počty..:) |Tak snad jsem odpověděla na to co jsi chtěla vědět stručně a jasně.:)

      Vymazat
    3. P.P.S. a Tenhle gel mnne stál opravdu 80 Kč bez slevy.... když byl v akci v katalogu za 80 Kč..:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014