středa 13. června 2012

Lesk na rty AVON Glazewear sparkle

Zdravím!

Má první recenze se bude vztahovat k lesku na rty Glazewear sparkle.
Tento článek jsem psala již v únoru na mém blogu o výrobcích AVON, neměla sjem ale pak na něj čas, tak jsem si ho teď přešoupla semka. =) Snad to nevadí.
Vyrábí se v deseti odstínech, od růžové po zlatavou. Katalogová cena je 229 Kč, většinou se ale cena pohybuje okolo 120 Kč, já jsem jej koupila myslím za 109 Kč. Obsah je 6ml. Myslím, že cenově není drahý, znám jiné, daleko dražší lesky na rty.

K úvodu bych chtěla říct něco o tom, jaký jsem typ. Jsem zrzka a mám velmi světlou pleť s pihami, veškeré recenze se budou tedy vztahovat k takovéto pleti! Je jasné, že daný odstín se bude jinak "tvářit" na pleti světlé než na pleti tmavé. Co je velmi důležité - u fotek (níže) nemám žádný makeup ani tónovací krém. S makeupem či jakoukoliv jinou úpravou budou rty vypadat zase jinak.

Pojďme tedy k samotnému lesku. Já mám odstín "Rave". Když mi přišel domů byla jsem spokojena, protože odstín se opravdu shodoval se vzorníkem v katalogu, což si můžete zkontrolovat níže na fotce. Má velmi příjemný a jemný nanášecí aplikátor. Množství na aplikátoru mě osobně také vyhovuje, protože nemám velké rty, řekla bych takové střední a lepší je radši několikrát nanést barvu než vytáhnout aplikátor jednou a mít tam "tuny" barvy=) Barva je velmi jemná, po nanesení rty nelepí, vlastně ji vůbec na rtech necítím. Jak už napovídá název - Sparkle - je tento lesk se třpytkami - jsou ale jemné a maličké, tudíž rty vypadají skvěle a nepřeplácaně. Na co bych si ale dávala pozor - nevím, zda se to stává i Vám: v době mrazů často smrkávám všude možně, stačí změna teploty. A když si nedám pozor a kapesníkem omylem trošku otřu i rty  následně se jím dotknu někde dále na nose, zůstanou tam třpytky, které pak jdou horkotěžko pryč. Takže na toto pozor =))) Lesk bohužel nemá nějakou extra výdrž jako třeba rtěnka, ale u lesků už to tak bývá. Rozhodně bych ho doporučila všem, jsem s ním velmi spokojená!
A co Vy? Máte tento lesk? Budu se těšit na Vaše komentáře=)



                                           Glazewear Sparkle - odstín Rave

                                                                Poměr k ruce

                                                   Mé rty před nanesením lesku
                                                      Mé rty po nanesení lesku
                                                          A ještě jednou po

                                         Vlevo skutečný lesk, vpravo vzor v katalogu

2 komentáře:

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014