středa 8. října 2014

Dlouhotrvající rtěnka Avon Color Trend, odstíny Lolita & Raven

Zdravím!

Ne že bych to nikdy nečekala, ale že zrovna tahle rtěnka za docela směšnou cenu oproti jiným rtěnkám bude ta opravdu nejvíce dlouhotrvající (z těch, co jsem vyzkoušela) bylo pro mne příjemné překvapení. Tak se na ni pojďme kouknout. :-)


Tato rtěnka má 2g, což je oproti jiným rtěnkám sice docela málo (já jsem zvyklá většinou na 3,6 g) ale nyní ji v katalogu koupíte za 59 Kč. Jelikož jsem Avon Lady mám tedy z objednávek provize a tak mne samotnou přijde na 44 Kč, což je už úplně směšná cena.:-))) Rtěnku si můžete pořídit v 5 různých odstínech, já mám doma Lolitu a sestra má úžasnou sytě rudou matnou Raven. Obal je docela sympatický, rtěnku můžete vysunout a zase zasunout otáčením horní části.

Lolita

 Odstín Lolita mne v jednom ohledu zklamal a to v tom, že u něj nebylo napsané (zase), že má zlatý odlesk. Čekala jsem matnou vínovější sestru Raven, ale po nanesení jsem zjistila, že tomu tak není. Nicméně nakonec je to nádherný odstín akorát na podzim. Teď už ale k výdrži, která je naprosto famózní! Vyzkoušela jsem to již mnohokrát. Když nanesete tři vrstvy a první dvě vždy obtisknete do kapesníčku a přepudrujete, vydrží Vám tato rtěnka celé hodiny! Já jsem např. vyšla z domu v 8:00, vrátila se v 16:00, mezitím jsem jedla a pila (včetně regulérního obědu) a rtěnka držela stále jako přibitá. Opravdu úžasná výdrž! K tomu se ale samozřejmě váže vysušování rtů, se kterým musíte počítat. Rozhodně není na každodenní nošení, alespoň ne pro mne. 
Lolita

Lolita

Lolita


Jelikož se sestrou nebydlím, nemohla jsem Vám nafotit zvlášť odstín Raven, nicméně mám ho alespoň na jedné fotce zde, tak snad to pro ilustraci stačí:-))) Je to zkrátka taková krásná rudá klasika :-)

Raven

Za mne tedy rozhodně jedno velké ANO! Chystám se pořídit si další odstíny!
Pokud hledáte dlouhotrvající rtěnku, tohle je určitě správná volba.:-)

Hezký den,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014