pátek 15. srpna 2014

Rexona Maximum Protection

Zdravím!

S tímto článkem jsem čekala dlouho, poněvadž jsem chtěla vyzkoušet opravdové zatížení tohoto antiperspirantu. Poprvé jsem ho vyzkoušela když přišel přítelovi v Hero Boxu, který vyhrál. A od té doby jsem od něj nedala ruce pryč.




Spousta lidí se mne ptá: opravdu to funguje? Já mohu sama za sebe odpovědět, že ano. Měla jsem vždy velké problémy s pocením. Potím se zkrátka jako čuně a to všude. Vždycky mne trápily mokré kruhy v podpaží a snažila jsem se si vybírat trička tak, aby to nešlo vidět. Otrava :-D . Tenhle antiperspirant by se měl používat na noc, aby se látka pořádně vstřebala a účinkovala tak celý příští den. Výhodou je to, že pak OPRAVDU nemáte žádné bílé či jiné fleky na oblečení, což určitě všichni, kdo používáte antiperspirant, znáte. Můžete jej ale používat i běžně ráno. Já vyzkoušela obojí a více mi to vyhovuje na noc (absence fleků).



Antiperspirant opravdu funguje, pokud je ucházející teplo, tak se v podpaží už opravdu nepotím a voním celý den. Pokud jsou tropické teploty tak to se snad potí každý i přes antiperspirant. Já tedy rozhodně ano. Nicméně to nejde cítit a to je hlavní :-) Jediné co bych vytkla je to, že na mé malé podpaží to po celém otočení vyplajzne až moc produktu. Stačí ale prostě pootočit jenom trochu, není třeba z toho dělat velkou vědu. Produkt je krásně krémový.





























Za mne tedy rozhodně ano a za přítele taky ano (říká, že oproti kuličce, která se často zadrhává a lepí je tohle naprostá bomba):-)

Hezký den,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014