pondělí 11. srpna 2014

Desinfekce do kabelky aneb Pocket Bac

Zdravím!

Nejen v poslední době je hygiena rukou velmi diskutovaným tématem. Když si jen uvědomím, kdo všechno sahal v MHD na tyč, které se držím nebo držadla u dveří v bance atd., je to docela šílený pocit. Přesto nepatřím mezi lidi, kteří by to nějak přeháněli a museli si mýt ruce pokaždé, když na něco šáhnou. Před rokem jsem však dostala dárkem od známé z Ameriky malou desinfekci a velice jsem si ji zamilovala.:-)))




Co se týká desinfekce na ruce (Pocket Bac) je to gel s vysokým obsahem alkoholu (u mne 68%), parfémovaný nebo bez vůně. U nás jsem bohužel ještě nenarazila na desinfekční gely s vůní, nicméně v každé drogerii již tento gel najdete alespoň v neparfemované verzi. Já mám gely od  Beth&BodyWorks. Na jejich  e-shopu najdete momentálně 49 různých vůní včetně vůní pro muže, což je skvělé (ten má přítel od mamky). Sezonní vůně jsou samozřejmostí. Některé gely obsahují různé kuličky, které se rozpustí, některé mají v sobě třpytečky, které potěší (nejen) malé holky. Jedna lahvička stojí 1,75 dolaru.




Já jsem gel hojně využívala v práci, kdy jsem jezdila do terénu zaměřovat kanalizační přípojky. Pořád jsem na něco hmatala a když jsem se chtěla najíst, tak jsem si neměla kde umýt ruce. Gel byl skvělým pomocníkem nemluvě o tom, že jsem měla aspoň trošku v tom vedru pocit čistoty :-) Je to zkrátka super věcička. Na eshopu si můžete taky koupit tento skvělý gumový obal s úchytkou (v různých variacích) - můžete si ho tak uchytit do kabelky /batohu a budete vždy vědět, kde se váš gel přesně nachází - žádné hledání!



Taky máte nějaký desinfekční gel, nebo jste o tom ještě neslyšeli?:-)
Hezký večer,
Katy

3 komentáře:

  1. Ty sou naprosto nádherné!
    Já nic takového nemám, ale už nějakou dobu si plánuji nějaký takový gel pořídit, protože mi nebaví si pořád někam chodit mýt ruce :D :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus si koupit ty, co jsou u nás třeba dostupné:-) uvidíš že neprohloupíš:-)

      Vymazat
  2. Pozerala som tieto gely na eshope. Ale preco maju take drahe postovne? :( za 9,99$ na to ze kupim jeden dva gely za 1,75$ . Neviete kde to maju za lacnejsie postovne? Alebo vedeli by ste mi to niekto zohnat s prepravou z Amriky na SR zadara(cez rodinu..atd) a zo SR do mesta postovne preplatim.

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014