neděle 11. května 2014

Zázrak jménem Tangle Teezer ?!

Zdravím!

Jednoho dne mi domů došel balíček od mé přítelkyně Páji. Mimo jiné jsem v něm našla proslulý růžový Tangle Teezer. Možná již někteří z Vás ví, že mne až moc propagované věci prostě neberou. Většinou mne ta obrovská propagace a boom odradí. A tak jsem si ani neplánovala jeho koupi. Nakonec jsem ale moc ráda, že mi ho Pája darovala.




Výše píši, že je tento kartáč proslulý. Někteří z Vás ho ale ještě třeba neznají, tak ho krátce představím. Tento kartáč vytvořil kolorista celebrit Shaun Pulfrey. Kartáč má být jedinečný ve směru rozčesávání i velmi zacuchaných a jemných vlasů. Nemá tahat, má být akorát tak do ruky a vlasy mají být lesklejší a pevnější. Vlasy by se neměly lámat a třepit. Má dokonale rozčesávat suché i mokré vlasy.




Pro začátek poznamenám, že mám kartáč už dost dlouho. Zkoušela jsem jej na všechny možné způsoby. Ze začátku jsem z něj nebyla moc nadšená - přišlo mi, že jsem necítila skoro žádný rozdíl. Když jsem ale po nějakém čase zkusila můj starý hřeben z avonu ( s velkými rozestupy mezi zuby) ucítila jsem ten rozdíl. Zkrátka jsem předtím byla zvyklá na tahání a tak jsem ten rozdíl necítila. Moje vlasy jsou poměrně jemné, mám jich dostatek. Když si nedám kondicionér mám je dost hodně zacuchané. Ale s TT to není problém. Samozřejmě to není tak, že byste kartáč nasadili u kořínků a sjeli jím až dolů. Musíte taky začít od konečků, akorát to tolik netahá a opravdu to rozčeše i úplně zachuchané cuchance, u kterých byste si s normálním hřebenem neporadili. Výhodou tohoto kartáče je taky to, že ho můžete úplně jednoduše umýt. Při česání suchých vlasů mi někdy vlasy mírně elektrizují. Jako další výhodu beru jednoduché odstraňování vlasů z kartáče - pokud si vlasy češu normálním hřebenem, jsou vypadlé vlasy všude na podlaze a na umyvadle. Když se češu TT zůstávají na něm a pak je jednoduše vezmu a vyhodím. TT se vyrábí v několika barvách a taky v několika druzích. Existuje klasický (co mám já), pak kompaktní TT, Aqua Splash TT a TT květina pro malé holčičky se zásobníkem na sponky a gumičky. Rozhodně je z čeho vybírat. Dokonce mu propadl i můj přítel - při česání krátkých vlasů nebo při česání u pokožky hlavy je to příjemná masáž a chtěl by ho taky.:-)



Spousta z Vás se určitě bude ptát, zda mám padělek nebo originál. Pája říkala, že by to měl být originál. Na oficiálních internetových stránkách TT pro český trh se dozvíte, jak si pohlídat, abyste dostali originál. Například píší, že by se neměly "štětiny" kroutit - měly by se vždy vrátit do původního stavu. Já je mám na kraji mírně ohnuté ve směru česání vlasů. Díky tvaru kartáče ho totiž držíte vždy stejně, tudíž se štětiny ohýbají stejným směrem. Podle mne je tohle normální... Rozhodně mi to teda nevadí, rozčesává pořád perfektně. 



Za mne tedy nakonec velké ano. Sice jsem si nevšimla, že by mé vlasy byly více lesklé, ale rozhodně velmi dobře rozčesává a netahá, což je u dlouhých vlasů skvělé. I když zrovna nemáte kondicionér.:-)))

A co Vy? Máte ho doma? Jste s ním spokojeni?
Hezký večer,

Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014