neděle 9. března 2014

Crush on you 3D texture 061 a 062 aneb pískový lak od Miss Sporty

Zdravím!
Jelikož na pískových lacích ujíždím, musela jsem si tuto novinku koupit. Pískové laky miluji z jednoduchého důvodu: vydrží! Nalakuju dvě vrstvy a vydrží mi pět dní (včetně mytí nádobí a drbání psa :-)) ). Hotovo.



Lak jsem koupila v Rossmanu, ale určitě ho budou mít prostě tam, kde mají stojan Miss Sporty. Koupila jsem si odstín 061. Bohužel jsou zatím  u nás jenom 3 odstíny (GS ale také začínali myslím se čtyřmi) a to tento, pak "kopie" odstínu 03 od Gabriella Salvete a pak takový šedočerný. A jelikož já 03 od GS mám a černo-šedá mne moc neláká, vybrala jsem si právě tento. Je to taková směsice růžovo-červeno-zlato-fialových třpyteček. 12. 5. 2014: nakonec jsem si koupila i ten černo-sříbrný. A dokonce se mi na nehtech i líbí:-))))




























































Lak má 7 ml a stál v akci 30 Kč (jinak myslím stojí kolem 45 Kč). Lakuje se dobře - má takový tlustý štěteček, který jsem si velmi oblíbila i u jiných laků od nich. Jelikož mám malé nehtíky tak mi pokryje celý malíček, takže lakování s ním je pro mne vážně hračka:-))) Ve srovnání s pískovými laky od Gabriella Salvette vydrží stejně dlouho, ale barva je méně hustá - musím nehet přejet štětečkem vícekrát , nicméně stačí zase jen dvě vrstvy a je to!






Doufám, že časem přibudou i další odstíny! A co Vy, máte doma taky některý z těchto laků a zaregistrovali jste jejich prodej u nás? Jak jste spokojeni?
Přeji krásný zbytek slunečné neděle,
Katy

4 komentáře:

  1. Je opravdu krásný :) asi dám MS šanci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeje, tak to jsem zase naletěla .D Mám hrozně moc pískových laků od Gabrieli za 89 Kč a úplně jsem přehlížela stejně dobré od MS :DD
    Tak jsem opět o něco chytřejší no :)
    Lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony nejsou na trhu dlouho:-) a jsou v tom stojanu dost nenápadné, tak se ani nedivím, že jsi je třeba přehlídla..:-))))

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014