pátek 22. února 2013

Svatební Veletrh Ostrava 2013

Zdravím!
Dnes se Vám letem světem zmíním o akci, na kterou jsme společně s Pájou šly minulou neděli. Byl to Svatební veletrh 2013 v Ostravě. Konal se v Kulturním domě K-Trio v Ostravě Hrabůvce.

Ne že bychom se teď chtěly vdávat, ale prostě jsem si řekla, že se letos mrknu, jak to tam vypadá. Vstupné bylo 70 Kč dospělý /50 Kč zlevněné. Hnedka u vstupu nás odchytila paní, vyplnily jsme papírek a pak se losovalo každou hodinu o kosmetické balíčky a ošetření pleti, dokonce i o svatební líčení. A co je nejlepší - každou hodinu se ty lístky vysypaly a daly se tam ty, které patřily nově příchozím:) Vstupenka samotná pak byla také slosovatelná, tam byly výhry dort, poukázka na slevu na svatební šaty, květinová dekorace atd.

Na svatebním veletrhu najdete všechno možné. Dorty, koláče. Fotografy. Květiny. Šaty, boty, doplňky. Víno. Snubní prstýnky. Kadeřnice. Svatební oznámení. Přehlídky. U některých bodů se zastavím:) Ale hlavně zde najdete slevy. A to na všechno.

Nejvíce Vás asi budou zajímat šaty. Moc jsem tam nefotila, ale přece jen nějaké fotky mám. Partnerem akce byl Svatební salon Tina Havířov, odkud mám modré plesové šaty, které jste mohli vidět ve videu Plesový speciál I. Salon zde pořádal módní přehlídky šatů. Momentálně v jejich salonu naleznete světově oceňovanou (říkali) kolekci šatů Agnes. Musím říct, že některé šaty se mi opravdu dost líbily. Nebyly tam však jediné, které bych přímo chtěla (na internetu jsem však takové našla)..:)))) se mnou to bude těžké:))). U jejich stánku jsme dostaly letáček se slevou 1500 Kč na půjčovné u těchto šatů, což Vám přijde určitě vhod:) Pokud byste se chtěli na tento salon kouknout klikněte zde.

Pája se zamilovala do těchto:



A ještě jedny šaty z jiného salonu (líbila se mi strašně ta sukně)


Co se týká snubních prstýnků ptaly jsme se, co si snoubenci vybírají nejvíce? Odpověď byla jasná - kombinaci světlého a tmavšího zlata. Ať už červené s bílým, nebo bílé se žlutým. Také nám paní dala velmi cennou informaci - když si přinesete své zlato, dostanete za každý gram až -900Kč - tedy podstatně více, než když jdete pro řetízek či prstýnek. Takže holky skladujte a sbírejte!:)

Dále jsme s Pájou projely asi tunu svatebních oznámení. Jedno co nás zaujalo zde:


Zkrátka je takové nevšední a veselé. Na cenu jsme se radši nedívaly.=)))

No a celkově pak tam byly třeba přednášky o květinách. Což já osobně moc nemusím, protože bych chtěla na svatbě kytici bílých kopretin ze zahrady či louky. Bot tam bylo také do aleluja, také se slevami. Nebyly tam však žádné obyčejné lodičky na přiměřeně vysokém podpatku. Buď to mělo dobrý podpatek ale byly tam různé kamínky a kytičky a kdesicosi nebo to zase byly lodičky ale na extra vysokém podpatku... já bych na tom teda celý den opravdu nevydržela a to na podpatcích, prosím, chodím.

Celkově se nám výstava líbila, jen jsme čekaly, že bude drobátko větší. Příští rok se podíváme zase na jinou:)
A co Vy? Byli jste někdy na svatebním veletrhu?:) A jaké to bylo?

Hezký večer,
Katy

4 komentáře:

  1. Nikdy jsem na svatebním veletrhu nebyla, bohužel. Ale když jsem sháněla šaty na ples, šla jsem se podívat do jednoho svatebního salónu a měli tam spoustu krásných šatů. Vůbec se mi odtud nechtělo odejít :D

    OdpovědětVymazat
  2. ááá tu se někdo zaměřoval na šaty:-) zajímalo by mě, jestli byly na veletrhu vidět i zásnubní prsteny s diamantem nebo pouze snubáky. Díky. Chystám se tam teď v březnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, no já se zrovna na prsteny s diamantem nedívala:-)))) ale myslím si, že tam určitě budou!:-) nebo popřípadě kontaktujte firmu, která na tom veletrhu bude:-) zda tam budou mít i takové.:-)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014