úterý 14. srpna 2012

Video- Co nosí ženy v kabelce?!

Zdravím, tak jsem dneska natočila další video, tentokrát o tom, co mám v kabelce. Myslím, že na tohle by se mohli podívat i muži...:)))

Pěkné úterý,
Katy


7 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji za "vtipný" komentář, ten tam teda nenosím...:)))

      Vymazat
    2. Základní chyba, odreágovat se, by měl mít člověk šanci kdekoli :-)

      Vymazat
  2. Až po tomhle článku jsem si uvědomila, že můj záměr koupit si menší kabelku je asi blbost, protože se do ní nevejdu:-D. Opravdu toho v kabelce taky nosím dost a vše se mi zdá absolutně nezbytné a nemohu to vyhodit:-D.
    Pája:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pájinko přesně tak=D Mám novou kabelku z dovolené a opět velkou a červenou..:-D

      Vymazat
  3. Ahoj já vím že se ptám hodně pozdě po natočení videa.
    Otázka: Kde si vzala ten obal na intimní potřeby ,moc se mi líbí.
    Díky a ahoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky,
      to nevadí, že je to už dlouho. Takovéto obaly mívají často jako dárek u intimek Discreet. Viděla jsem je tam už několikrát. A právě taky se mi líbí, obal je praktický a dá se vyprat.:) Myslím, že když si budeš hlídat nabídku tak zanedlouho určitě budou zas.:)

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014