úterý 4. listopadu 2014

Pozastavení blogu na dobu neurčitou

Zdravím!

Ráda - vlastně nerada - bych Vám, všem mým čtenářům, chtěla sdělit, že pozastavuji blog na dobu neurčitou. Mám toho zkrátka hodně a jsem v těžkém období, kdy mi nezbývá čas ani na daleko důležitější věci než je psaní blogu. Až to bude lepší, zase začnu psát a fotit a možná se zpět dostaví i inspirace. Dobrá zpráva ale je, že mne můžete "vídat" alespoň na facebooku, který není tolik časově náročný.:-) Děkuji Vám všem, kteří můj blog navštěvujete a doufám, že mi zachováte přízeň i nadále, až zase bude více času a chuti.

Děkuji za pochopení,
užívejte hezkých podzimních dnů,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014