úterý 11. listopadu 2014

Big Daring Volume Mascara, AVON

Zdravím!

Dneska rychločlánek, i když mám blogovací pauzu. Občas prostě články budou:-))) Dneska koukneme na zoubek dost opěvované a chválené řasence, kterou už pár kampaní naleznete v katalozích Avonu. Jmenuje se Big Daring.


Tato řasenka je, jak jsem již zmínila v úvodu, hodně opěvovaná. V katalogu slibují "Až 6x větší objem řas, hedvábná hebkost, nerozmazává se, nevytváří žmolky a neslepuje řasy". Pořídíte ji v hnědé nebo černé barvě za 119 Kč což je slušná cena (objem je 10 ml). No, ale bohužel, mě řasy slepuje, žmolkuje, špiní oční okolí, udělá mi z řas prostě jeden hnusný nevzhledný slepenec..... takže pro mne bohužel zklamání. Byla jsem nadšená ze štětečku, který vypadá velmi dobře. Myslím si, že je problém spíše v náplni než v samotné "řasence".... tak, toť vše a nyní si prohlédněte fotky:-)








Ke konci bych dodala, že objem je 10 ml. A nezapomeňte, každá máme jiné řasy a tak Vám může sedět i když mi nesedí!!! :-) Proto jsem řasenku předala dál a to sestře Zu, která ji také ozkouší. O výsledku Vás budu informovat!:-)

Zajímá mne, máte ji doma? Jakou máte zkušenost s touto řasenkou? Jaká řasenka je Váš favorit?
Hezký večer,
Katy

2 komentáře:

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014