úterý 13. srpna 2013

Nakoupeno: Červenec 2013

Zdravím!
Tak přicházím s pravidelnou rubrikou Nakoupeno. V ní Vám budu ukazovat výrobky, které jsem nějakým způsobem za poslední měsíc nabyla. A jelikož video zveřejňuji dnes, můžete další nakupovací video očekávat 13. 9. 2013, což je přesně za měsíc! Nově budu do infoboxu u videa vkládat informace o produktech o kterých ve videu mluvím a o tom co mám na sobě, popřípadě o nehtech atd.
Jelikož jsem se zase vykecávala tak si udělejte Váš oblíbený nápoj a šup do dívání!:)



Hezký večer,
Katy

P.S. Prosíme Vás o trpělivost s vyhlášením soutěže, děkujeme všem zúčastněným!

4 komentáře:

  1. Ten repelent neznám :D. Jinak s tou oranžovou jsi mi něco připomněla :D. Dneska jsem byla v Rossmannu i DM a mají tam výprodej na Essence kosmetiku, a kdykoliv jsem něco chtěla, tak to bylo zlevněné jenom v těch oranžových odstínech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, aha, to jak jsem tam byla já, asi den před tebou nebo dva dny tak tam výprodej moc nebyl=PPP

      Vymazat
  2. Dneska jsem se prvně koukla na tvé video http://www.youtube.com/watch?v=tuZMN2hA698 a musím říct, že s tebou naprosto souhlasím =) i košili i svetr bych brala =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, to je už starší video, ale názor mám pořád stejný:)))

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014