pátek 20. prosince 2013

Můj kosmetický list přání

Zdravím!:-)
Sice moc nemám listy přání (wishlisty) v oblibě, ale řekla jsem si, že jeden takový udělám...:-) výjimečně.:-)

1) Bronzer Goddess rocks - MeMeMe
Tohle mne prostě zaujalo ihned jak jsem to viděla... úžasné provedení! Lze koupit na oficiálních stránkách nebo na BestMakeup.cz :-)



2) Lak na rty Apocalips, odstín 303 Apocaliptic, Rimmel
Zajímalo by mne, zda je výdrž opravdu tak dobrá, jak se dá dočíst na internetu.:-)


3) Oční stíny Liquid Metal, odstín 050 We´re The Inner Purple, Catrice
Jsou prostě úžasné..už jsem na ně koukala u nás v Havířově v Elánu....:-)))


4) Rtěnka Lipshine, odstín Cherub, Daniel Sandler
Tak tohle mne naprosto uchvátilo.... ten třyt a lesk!!!! Úžasné!!!


5) Paleta I Divine - Oh So Special - Sleek MakeUp
Palety Sleek jsou prostě skvělé. Mám zatím jen jednu a to ACID a je naprtosto dokonalá..úžasná pigmentace, krásně drží a jsou opravdu jemně mleté.

6) Sada na konturování obličeje - Face Contour Kit - odstín light
Prakticky by mi nevadilo i kdybych měla jinačí značku, prostě bych chtěla nějaký set na konturování obličeje...:-)


7) Štětce Hakuro H51, H70 a H77
Už dlouho toužím po kvalitních štětcích.... já mám zatím jenom jeden z elfu, kterým nanáším stíny úplně všude a ještě jím stíny rozmazávám.... bylo by fajn mít štětce zvláště na makekup ( H51), na nanášení stínů (H70) a na rozmazávání stínů (H77).




8) Lak na nehty Stars Enamel , Gabriella Salvete- jakýkoliv odstín kromě 03, který už mám doma:-)
Tady není co dodávat, tyhle pískovéh laky jsou prostě boží a chci je všechnyyyy!!!!!!:-)


9) Tvářenka Blush By 3 - odstín Flame, Sleek MakeUp
Ještě by se mi líbil odstín Pink Sprint, až budu mít ten Flame.:-)


10) Tvářenka Blush, odstín Flushed, Sleek MakeUp



11) Bath Line Zelený čaj, jasmín, Marionnaud

V této řadě mají tělový peeling, tělové mléko a sprchový krém. Miluji zelený čaj a jasmín taky.:-) To je něco pro mne.







Tak to je tak všechno z toho "nejdůležitějšího" co mne napadá.:-) A co si přejete Vy?
Hezký večer,
Katy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014