středa 27. listopadu 2013

Paleta I Divine Acid, Sleek MakeUP

Zdravím!

Dnes jsem si konečně našla čas nafotit a napsat článek o mé vysněné paletě. Chtěla jsem ji od té chvíle, co jsem ji viděla u GetTheLouk. A pak to přišlo: koupila jsem ji. Já jsem prostě ujetá na tyhle elektrizující barvy. Jsou nespoutané, barevné a přitom se s nimi dá nalíčit i na den. Stačí si třeba křiklavou barvou nalíčit pohyblivé víčko, lehce vystínovat černou a je to! Pokaždé, když mrknete, vykoukne ven ta křiklavá a přitom to není agresivní. Samozřejmě každý máme hranice jinde, ale to už je na jiný článek.






  • Paletu jsem koupila ZDE. Obchod byl vyřízen velmi rychle, jen byl menší problém s tím, že mi faktura přišla do spamů (a tam mne nenapadlo se podívat), ale to se vyřešilo ihned co jsem paní L. Novákové poslala mail a ta mi to osvětlila. =)
  • Paleta obsahuje 12 x 1,1 g stínů. To znamená, že jeden stín Vás vyjde na cca 25Kč. Není to limitka, takže by se měla dát koupit pořád. 4 stíny jsou s odlesky, ostatní jsou naprosto matné.
  • Stíny nejsou nijak pojmenované (jak to bývá zvykem u jiných palet), je přes ně jenom průhledná folie bez názvů.
  • V balení, které je sice plastové, ale pro mne dost bytelné, je také štětec, který používám na linky (jak horní tak dolní) a do vnitřního koutku oka. Je z fajn materiálu - stačí si vzít tampon, napustit ho odličovačem a štěteček otřít a vuala je čistý! =)
  • Přes celý horní kryt je obrovské zrcátko, které je naprosto perfektní. Jiné nepotřebuji, toto mi pro nalíčení bohatě stačí.
  • Stíny jsou opravdu nááádherně pigmentované. Ačkoliv musím říct, že ty, co mají odlesky jsou více pigmentovanější než ty matné. Ale i tak je to nádhera! Zatím jsou to nejjemněji namleté stíny co jsem měla. Vždy, když se s nimi líčím si musím uvědomit, že stačí opravdu štětcem jenom ťupnout do vybrané barvy. =)
  • Co opravdu oceňuji je krásná sytá černá a bílá. Ta bílá je dokonalost sama. Jednak se s ní dobře stíny rozmazávají do ztracena a jednak si jí můžete zjemnit jakýkoliv jiný stín dle potřeby.
  • Stíny práší minimálně.
  • S bází vydrží celý den / noc.




Horní řada. Foceno s bleskem a taky s bází pod oční stíny od Avonu.

Horní řada bez blesku, s bází.

Spodní řada bez blesku, s bází.

S paletou jsem se samozřejmě již párkrát líčila. Neodolala jsem a první, po čem jsem sáhla byla stříbrná a černá - ačkoliv mě se tohle líčení většinou moc nelíbí! Tahle stříbrná mne prostě uchvátila. Ale bohužel nemám foto, protože jsme šly na párty a chcípl mi foťák =(.

K čemu ale dokumentaci mám je líčení které jsem zvolila pro oslavu kamarádčiiných narozenin a zásnub. Skládalo se z obou zelených + razící žlutozelené. Bílá barva naprosto dokonale rozmazává stíny do ztracena.



Pak jsem dělala další líčení (fialovo-zelené, růžovo-fialové) s touto paletou ale to jsem zase nevyfotila. No a to dnešní je shodou okolností opět zelené. Použila jsem ale tmavou zelenou a vystínovala jsem černou. Do vnitřního koutku oka jsem použila zlatou z palety od ELF. Toto líčení je prostě ke hnědým očím pecka a vypadá dobře jak za dne tak v noci.



Stříbrno - černé kouřovky




A duhovky, na které jsem si konečně našla čas.:-)





A nakonec krásná paní z letáčku, který byl přibalen v paletě (na druhé straně jsou vyobrazeny nějaké další produkty). Prostě jsem Vám ji musela vyfotit, úplně žeru ty její rty. =)


Líbí se Vám tato paleta? Máte doma nějakou? Já si ještě brousím zuby na Vintage. Protože ta je také naprosto úžasná. =) Přeji hezký večer!

Katy

5 komentářů:

  1. Na tu mám taky zálusk, je opravdu nádherná :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba popros Ježíška:-) Nebo přece ještě máš předtím narozky a pak svátek..=P No, tež to máš všechno najednou jak já...akorát ty to máš ještě o pár dnů horší:-D

      Vymazat
  2. Moc pěkná paletka :)

    http://nicolexs.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014