pondělí 28. října 2013

Spotřebováno I

Zdravím,
tak jsem tady konečně s prvním videem, kde Vám ukáži výrobky, které jsem dopotřebovala a řeknu Vám jak na mne zapůsobily či nezapůsobily.:-) Tato rubrika nebude pravidelná, bude to vždy podle toho kolik toho spotřebuji a hlavně podle toho co k tomu budu chtít říct.:-)

A jak se máte? Já jsem po zdravotních potížích, takže se pořád kurýruju, ale už jsem docela OK. Zítra jdu po týdnu a půl do školy a vůbec se mi teda nechce.... už budu muset začít dělat všechny ty programy a tak. A taky musím začít bakalářku.:-) Ale na tu se těším.



Přeji krásný večer!
Katy

2 komentáře:

  1. Já bych nemohla dělat spotřebováno...to pořád oddaluju, když vidím, že tam toho mám málo, tak to používám pak čím dál tím méně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono u mě je ještě výhoda, že kolikrát ty věci nepoužívám jen já ale i mamka a sestra, takže to se hnedka spotřeba ztrojnásobí.:-))))

      Vymazat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014