pondělí 3. června 2013

TAG 5 věcí, které mi usnadňují život + L'oréal Paris Color Riche č. 807 Majestic Green

Zdravím!
Tak jsem přišla ze čtvrté zkoušky a řekla jsem si že mám konečně čas na článek.:) ten dnešní bude složen z TAGu 5 věcí, které mi usnadňují život (viděno na blogu mé kamarádky Lucky With the charm) a také Vám ukáži slíbený lak na nehty od L'oréal Paris Color Riche.


5 VĚCÍ, KTERÉ MI USNADŇUJÍ ŽIVOT

1) Elektřina
Určitě elektřina. Dokážete si představit, co by bylo bez elektřiny? Zrovna včera u mamky v práci otevírali až v 13:00 místo v 8:00, protože nejela elektřina. Nešly otevřít dveře, nefungovaly pokladny. Po opravě stále nefungovaly platební terminály. Lidé byli naštvaní už jen kvůli toho. Kdyby z ničeho nic nejela elektřina po celém světě byla by to naprostá katastrofa. Opravdu si to nedokážu představit. Bankovnictví, navigační systémy,  telekomunikace... vše by bylo v háji.

2) Internet
Internet mi hodně moc usnadňuje práci. Když chci něco vyhledat nemusím jít do knihovny. I když musím říct, že to kdysi fakt mělo své kouzlo. Pamatuji že v době kdy se tu začal internet hodně rozmáhat jsem ho ještě stále neměla, referáty jsem měla opravdu z knížek a aspoň jsem věděla o čem ten referát je. :)

3) Deník
K tomu nemám moc co dodat. Co potřebuji zapíšu tam a tak na nic a nikoho nezapomenu.:) Deník je zkrátka skvělá věc.

4) Láska
Musela jsem ji zde zařadit. Je to sice věc nehmatatelná, ale velice důležitá a hlavně je to jeden z faktorů, který mě každý den žene kupředu.

5) Zpěv
Při zpěvu si zkrátka odpočinu a relaxuju. Zároveň na sobě tvrdě pracuji a slyším a vidím nějaký pokrok. Naprosto ideální odpočinek:)

 L'ORÉAL PARIS COLOR RICHE - MAJESTIC GREEN č. 807

Tento lak jsem si koupila v DM. Tenkrát jsem šla cíleně pro lak na nehty. Chtěla jsem nějaký od Miss Sporty, jenže na ten byla zrovna sleva a skoro žádný tam nebyl:( ... tak jsem koukala po jiných ale ty mi zase přišly fakticky drahé. A pak jsem ho uviděla. Nádherný zelený se zlatým shimmerem. Přesně ta zelená, kterou jsem tak dlouho hledala. Lak byl zlevněn ze 112 Kč na 49,90 Kč. Tak jsem si řekla že to zkusím.
Byla jsem velmi mile překvapena, jak rychle lak schnul. Kryje ve dvou tenkých vrstvách. Nehty jsem měla hotové i se zaschnutím asi za 20 minut. Nedávala jsem žádný base coat ani top coat a lak vydržel asi 5 dní. Hlavu jsem si myla 2x, také jsem se koupala a xkrát jsem myla nádobí. Takže výdrž slušná! Objem laku je 5ml. Se štětečkem jsem problém neměla, naopak, jsem nadšena jeho délkou, která je opravdu až na dno lahvičky. Za zmínku ještě stojí to, že jsem si nehty fotila asi třetí den poté co se mi odchlípl kousíček z malíčku. po umývání nádobí:))) tak to, prosím, omluvte.
Z tohoto laku jsem naprosto nadšená a proto nedávám žádné vraní oko! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Autorská práva

Všechny mé fotografie, text, videa a celý obsah blogu je chráněn autorským právem. Obsah blogu nemůže být žádným způsobem použit nebo kopírován bez mého souhlasu. Totmujsvet ©2012-2014
All of my photographs and the blog content are copyrighted and all rights reserved. They may not be used or reproduced in any way without my explicit permission. Totmujsvet ©2012-2014